2.5.2015

OODI AVIOMIEHELLE

Se ei ehkä osaa täyttää tiskikonetta mun korkeiden standardien mukaisesti. Eikä kirjoita rakkauskirjeitä tai järjestä romanttisia yllätysillallisia. Se pukee poikien vaatteet niiden päälle ristiin ja nukahtaa öisin kesken lauseen, mutta...
Se rakensi mulle pyörän. Nopean pyörän, jolla tunnin työmatka taittuukin melkein puoleen. Ja se palautti kaikki ne 45 000 takaraivokuvaa jotka viikko sitten mystisesti katosivat (tätä edelsi kevyen luokan riita aiheesta kun mies oli valmis luovuttamaan, mutta onneksi uhkaukseni viedä kone jollekin ylihintaiselle Apple-hipsterille sisuunnutti suomalaisen jäärän ja se teki comebackin ja nyt on kuvat turvassa). Kyllä mulla on hyvä mies, pitäisi varmasti lanseerata takaisin Periaatteen Naisen aikainen bloginimi Käytännön Mies a.k.a Käyttis, nimensä veroinen, mahtava mies.


4 kommenttia:

  1. AIVAN MAHTAVA KÄYTTIS!!! Siis toi pyörä juttu on ihan ässä, mutta ne KUVAT!!! Supertuuletus miehelle!!!

    P.S. Olethan nyt varmuuskopioinut ne kuvat ;-)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ne on nyt kovalevyllä ja jahka mies palaa maailmalta niin mulla on ehkä aikaa,energiaa ja intoa siirtää ne vielä johonkin pilveen. Mutta kyllä se on mun sankari.

      Poista
  2. oooo.. oisko sittenkin pitänyt valita joku nörtti puolisoks, niin olis meidänkin kuvat tallessa :D

    (Ei, tykkään just tästä..vaikka se joskus onkin se maailman ärsyttävin, samalla kuin itse olen tällainen enkeli ja rauhan tyyssija ja äiti-teresa jajajja...)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Oikeasti mies ei ole edes nörtti! Tai no okei, on se vähän...

      Poista

i Digame !