11.6.2015

KESÄFLUNSSA

Kesäflunssa.
Yövuoroja.
Huutolaislapsia.
Puistoruokailuja.
Kova tuuli.
Nacholautanen.
Pureva vauva.
Triljoona riitaa triljoonasta pikkuautosta. 
Mansikoita ja vaniljaproteiinirahkaa.
Uusi läppäri.
Liian vähän liikuntaa.
Paska hallitus.
Puutarhatouhuja.
How I Met Your Motheria miehen kanssa.
True Detectiven odotusta miehen kanssa.
Vaatekaappien raivausta.

Tällainen kesäkuu tähän asti. Jos olisin vähän luovemmassa ja vähemmän räkäisessä mielentilassa, olisin tehnyt tästä haikun.


6 kommenttia:

  1. Mähän sain pari viikkoa sitten myös kesäflunssan. Tauti alkaa onneksi olla suht voitettu mutta mua niin risoo noissa taudeissa eniten se, että se arkeenpaluu on mulla aina jotenkin ihan työn takana. En meinaa saada takaisin käyntiin sitä urheilumoodia, syömiset on mitä sattuu jne. Nyt mä sitten täällä kiukuttelen (okei on myös PMS) ympäri kyliä kun olo on ihan paska mutta en vaan saa aikaiseksi tehdä asialle jotain. Ja jotenkin ärsyttää, kun oli heti tuohon kesäkuun alkuun buukannut vaikka ja mitä ja kaiken joutui sitten perumaan. En vaan meinaa päästää siitä ärtymyksestä nyt yli ja sekin ärsyttää. Meen tästä takaisin mököttämään, heippa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on ihan arsesta. Viikko ilman liikuntaa, joka aamu tuntuu että tukehtuu ja myös lapset räkäisiä ja siksi nukkuvat normaaliakin huonommin. Argh. Onneksi mulla oli buukattuna pelkkiä töitä ja menetys lähinnä taloudellista. Ei silti, ottaa kuitenkin päähän. Parantumista (yritin keksiä jotain tsemppaavaa, mutta aika lakonistahan tämä).

      Poista
  2. Huutolaislapsia - tuota mä alan käyttää :D Meilläkin odotetaan True Detectivee! Ja Orphan Blackin viimesiä jaksoja. Ja OITNB:iä myös. Ja ehkä mä odotan myös heinäkuista Kreikan reissua, vaikka toisaalta kauhistuttaa! Mitä mä ajattelin, viikko ilman lapsia :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä aloitin OITNB;n ja oon ollut vähän pettynyt - oliko se näin... hidas? Tylsä? Siis oon tietenkin ahminut jo kuusi jaksoa mutta kuitenkin :D:
      Ja apua - Kreikka, viikko, ei lapsia?! Noh, kivaa se varmasti on. Menee nopeasti. Ouzoa ja fetaa, et edes muista koko lapsia!

      Poista
    2. Lähden lapsettoman kaverin kanssa, hän epäili että pitää huolehtia että pysyn koko viikon pienessä viinipäässä etten muista itkeä lasten perään :'D

      Poista
    3. Sellainen ns. seitinohut kreikkalainen.

      Poista

i Digame !